Dijitalleşen Dünyada Yeni İşletme Stratejileri
• DİJİTALLEŞEN DÜNYADA YENİ İŞLETME STRATEJİLERİ (2. bsm)
Dijital ekonomilerde yeni stratejiler, düşünüldüğü gibi karmaşık değil; tasarımın doğru ve zamanlı yapılması rekabet avantajı konusunda fayda sağlayabilmektedir.
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Dijitalleşen Dünyada Yeni İşletme Stratejileri” isimli kitapta; çeşitli sektörler, dijital dünyada ele alınarak süreç ve ürün yeniliği bağlamında işletme sahip ve yöneticilerine örnekler ile yol gösterilmektedir.
Bölümler: Dijitalleşme Sürecinde Stratejik Bakış / Dijitalleşen Dünyada Öne Çıkan Yeni Stratejiler / Dijital Mecrada Dönüşüm Optimizasyonu / Dijital Pazarlama Yeni Takım Çantası
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-4
Yazar: Doç. Dr. Adnan Veysel Ertemel
Editör: Prof. Dr. Ömer Torlak