Yönetim Kitaplığı (10 Kitaplık Set)
Yönetim Kitaplığı (10 Kitaplık Set/2. bsm) Yönetim Kitaplığı
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-14
İstanbul, 2024
(2. basım)
• AİLE İŞLETMELERİNDE İLİŞKİ YÖNETİMİ
İlişki yönetimi bakış açısının ele alınması, aile işletmelerinin sürdürülebilirliğine katkı sağlayacağı düşünülmektedir.
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Aile İşletmelerinde İlişki Yönetimi” isimli kitapta; aile içindeki ilişkilerin işletme içine nasıl aktarıldığı, bunun beraberinde getirdiği problemler, aile içi ilişkiler ile işletme içi ilişkilerin nasıl ayrıştırılabileceği ve ilişki yönetimi konuları ele alınmıştır.
Bölümler: İlişki Dinamikleri / Aile İşletmelerinde İlişkiler ve Çatışma Alanları / Aile İşletmelerinde Sorun Alanları ve Öneriler
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-2
Yazar: Doç. Dr. Hüseyin Çırpan
Editör: Or. Ömer Torlak
• PAZAR VE PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
Pazar ve pazarlama araştırmaları konuları kendi içinde yöntem, analiz tekniği ve araştırma metodolojisi bakımından ayrıntılı bilgi edinmeyi gerektirir.
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Pazar Ve Pazarlama Araştırması” isimli kitapta; işletme sahip ve yöneticilerin yeni ürün ve pazarlarına ilişkin kararlarına katkı sağlayacak konular örneklerle ele alınmıştır ve edinilmesi gereken teknik bilgiler, yalın bir dille anlatılmaktadır.
Bölümler: Pazarı Analiz Etmek Ya Da Pazar Araştırması / Pazarlama Araştırması / Pazarlamada Nitel Araştırma / Pazarlamada Nicel Araştırma
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-6
Yazar: Doç. Dr. Ömer Torlak
Editör: Or. Ömer Torlak
• İŞLETME DEĞERİ OLARAK İNSAN
İşletme değerini yakından ilgilendiren insan kaynakları yönetimi, insan duygularını kabul ederek daha verimli hale gelebilmektedir.
Yönetim Kitaplığı Serisi’ne ait olan "İşletme Değeri Olarak İnsan” isimli kitapta, yönetimin alt bir boyutu olan işletme içindeki insanın yönetimini konu almaktadır. İşletmenin kuruluş temeli için önemli bir yere sahip olan insan ve yönetimi, işletme değerini saptamada etkilidir.
Bölümler: Kavramsal Çerçeve / İnsan Kaynakları Süreçleri / Hayatın İçinde
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-5
Yazar: Doç. Dr. Osman Bayraktar
Editör: Or. Ömer Torlak
• BÜYÜK VERİ VE VERİ MADENCİLİĞİ
En büyük gücün bilgi olduğu dijital çağ ile verinin değeri ve beraberinde işletmelerin veriyi sınıflandırma, analiz etme ve kendi faydasına kullanabilme becerisini geliştirme önemi de artmıştır.
Yönetim Kitaplığı Serisi’ne ait olan "Büyük Veri ve Veri Madenciliği” isimli kitapta; büyük verinin tanımı ile veri analiz teknikleri, veriyi yük olmaktan değerli bir araca dönüştürebilme becerileri, veri kavramının ne zaman ve hangi şartlarda büyük veriye dönüşebildiği, "veri madenciliği, makine öğrenmesi ve yapay zekâ algoritmaları” kavramları üzerinde durulmuştur.
Bölümler: Veri Analitiğinde Temel Kavramlar / Veri Madenciliği / Büyük Veri Ve Veri Madenciliği Başarı Ve Başarısızlık Öyküleri
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-3
Yazar: Doç.Dr. Gökhan Silahtaroğlu
Editör: Prof. Dr. Ömer Torlak
• DİJİTALLEŞEN DÜNYADA YENİ İŞLETME STRATEJİLERİ
Dijital ekonomilerde yeni stratejiler, düşünüldüğü gibi karmaşık değil; tasarımın doğru ve zamanlı yapılması rekabet avantajı konusunda fayda sağlayabilmektedir.
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Dijitalleşen Dünyada Yeni İşletme Stratejileri” isimli kitapta; çeşitli sektörler, dijital dünyada ele alınarak süreç ve ürün yeniliği bağlamında işletme sahip ve yöneticilerine örnekler ile yol gösterilmektedir.
Bölümler: Dijitalleşme Sürecinde Stratejik Bakış / Dijitalleşen Dünyada Öne Çıkan Yeni Stratejiler / Dijital Mecrada Dönüşüm Optimizasyonu / Dijital Pazarlama Yeni Takım Çantası
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-4
Yazar: Doç. Dr. Adnan Veysel Ertemel
Editör: Prof. Dr. Ömer Torlak
• İŞLETMELER İÇİN FİNANSAL OKUR YAZAR
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin bu kitabında muhasebe ve finans alınında tecrübesi olmayan bir kişinin okuduktan sonra temel düzeyde yorum yapabilecek bilgi ve beceriye sahip olması hedeflenerek yazılmıştır. Her bölümde yer alan konular güncel örneklerle desteklenerek açıklanmaktadır.
Bölümler: Finansal Çevre/ İşletmenin Finansal Durumu ve Performansı/ Finansal Tablolar Finansal Kararlarda Nasıl Kullanılır/ Finansal Planlama ve Bütçe/ İşletme Varlıklarının Finansmanlarınında Kullanılan Kaynaklar/ Ytaırım Fırsatlarının Değerlandirilmesi
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-7
Yazar: Prof. Dr. Serkan Çankaya
Editör: Prof. Dr. Ömer Torlak
• DEĞER OLUŞTURMA VE PAYLAŞIM SÜRECİ OLARAK PAZARLAMA
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin bu kitabında, gündelik hayatımızın ayrılmaz parçası olan pazarlamanın tüm taraflarına değer sunabilicek şekilde nasıl anlaşılması ve uygublanması gerektiği konularına değenilmiştir.
Bölümler: Pazarlama ve Pazarlamaya Farklı Yaklaşımlar/ Pazarlamanın Çerçevesi/ Fayda, Değer ve Ortaklaşa Değer Oluşturmak
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-8
Yazar: Prof. Dr. Bayram Zafer Erdoğan
Dr. Öğr. Üyersi Mahmut Sami İşlek
Dr. Rıdvan Kocaman
Editör: Prof. Dr. Ömer Torlak
• STRATEJİK YÖNETİM, STRATEJİK DÜŞÜNME, STRATEJİ GELİŞTİRME VE UYGULAMA
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin bu kitabında, girişimciler ile yöneticilere motivasyon vermek yerine strateji üzerine düşünmelerini, tutarlı ve mantıklı çıkarsamalar yapmalarını sağlamayı öncelemiştir.
Bölümler: Stratejik Düşünme/ Strateji Geliştirme/ Strateji Uygulama
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-9
Yazar: Prof. Dr. Mehmet Barca
Editör: Prof. Dr. Ömer Torlak
• YENİ NESİL İŞLER
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin bu kitabında, dijital ekonominin kaçınılmaz sonuçlarından biri olarak girişiçiliğinin farklı imkan ve kabiliyetler çerçeveresinde nasıl ortaya çıkabiliceği incelenmiştir.
Bölümler: Yeni Nesil İşler ve Girişimcilik/ Girişim Süreçleri/ Girişim Sermayesi Yatırımcılığı
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-11
Yazar: Dr. Oğuzhan Aygören
Editör: Prof. Dr. Ömer Torlak
• PLATFORM EKONOMİSİ VE İŞLETME YÖNETİMİ
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin bu kitabında, mekandan bağımsız yeni pazarlar olarak çevrim içi pazaryerlerinde, diğer bir isimlendirmeyle platformlarda yer alabilme ve rekabetebilme noktasında girişiçi ve yöneticilere katkı sağlayacak konu ve kavramları sistematik olarak ortaya koymaktadır.
Bölümler: Platform Ekonomisinin Gücü/ Platform Ekonomisinde Dijital Mimari/ Platform Ekonomilerinde Rekabetin ve Kişisel Verilerin Koruması/ Platform Ekonomilerinde İşletmecilik
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-10
Yazar: Prof. Dr. Ömer Torlak
Prof .Dr. Cengiz Yılmaz
Doç. Dr. Hakan Cengiz
Editör: Prof. Dr. Ömer Torlak