Pazar ve Pazarlama Araştırması

• PAZAR VE PAZARLAMA ARAŞTIRMASI (2. bsm)

Pazar ve pazarlama araştırmaları konuları kendi içinde yöntem, analiz tekniği ve araştırma metodolojisi bakımından ayrıntılı bilgi edinmeyi gerektirir.

Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Pazar Ve Pazarlama Araştırması” isimli kitapta; işletme sahip ve yöneticilerin yeni ürün ve pazarlarına ilişkin kararlarına katkı sağlayacak konular örneklerle ele alınmıştır ve edinilmesi gereken teknik bilgiler, yalın bir dille anlatılmaktadır.

Bölümler: Pazarı Analiz Etmek Ya Da Pazar Araştırması / Pazarlama Araştırması / Pazarlamada Nitel Araştırma / Pazarlamada Nicel Araştırma

 İstanbul Ticaret Odası Yayınları

Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-6

Yazar: Doç. Dr. Ömer Torlak

Editör: Or. Ömer Torlak

Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Pazar ve Pazarlama Araştırması 9786051378398 Pazar ve Pazarlama Araştırması

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.