Pazar ve Pazarlama Araştırması
• PAZAR VE PAZARLAMA ARAŞTIRMASI (2. bsm)
Pazar ve pazarlama araştırmaları konuları kendi içinde yöntem, analiz tekniği ve araştırma metodolojisi bakımından ayrıntılı bilgi edinmeyi gerektirir.
Yönetim Kitaplığı Serisi’nin "Pazar Ve Pazarlama Araştırması” isimli kitapta; işletme sahip ve yöneticilerin yeni ürün ve pazarlarına ilişkin kararlarına katkı sağlayacak konular örneklerle ele alınmıştır ve edinilmesi gereken teknik bilgiler, yalın bir dille anlatılmaktadır.
Bölümler: Pazarı Analiz Etmek Ya Da Pazar Araştırması / Pazarlama Araştırması / Pazarlamada Nitel Araştırma / Pazarlamada Nicel Araştırma
İstanbul Ticaret Odası Yayınları
Yönetim Kitaplığı Yayın No: 2024-6
Yazar: Doç. Dr. Ömer Torlak
Editör: Or. Ömer Torlak
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!